Вівторок, 23.04.2024, 21:06
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Березень » 12
    Початкове технічне моделювання- це перші кроки дитини до пізнання і розуміння світу техніки, спроби її власної творчої діяльності, процес опанування певної системи початкових технічних і технологічних знань, вмінь і навичок.
     Програма гуртка початкового технічного моделювання розрахована на роботу з учнями молодшого шкільного віку.
     Мета початкового технічного моделювання- формування компетентостей особистості у процесі до початкового технічного моделювання, розвиток творчих здібностей, пізнавальної та розумової активності дитини. До праці через залучення її до технічної творчості.
     Основний зміст роботи займає технічний напрямок. Практична робота має завдання розвинути творчі здібності дітей в області техніки. Сформувати навики в графічному зображенні при виготовленні виробів.
     Основні завдання полягають у формуванні в учнів таких компетентностей:
 - пізнавальної: засвоєння початкових технічних і технологічних знань, елементарних уявлень і понять, ознайомлення зі світом техніки , найпростішими  технологічними процесами, елементарною електротехнікою, графічною грамотністю, технічним моделюванням, конструюванням і дизайном;
 - практичної: вормування графічної грамотності, вмінь і навичок роботи з різноманітними матеріалами та інструментами, виготовлення іграшок, моделей машин і механізмів, вміння застосовувати отримані знання на практиці;
  - творчої: набуття досвіду власної творчої діяльності; розвиток конструкторських здібностей, просторового й логічного мислення, уяви, фантазії, здатності проявляти творчу ініціативу, вирішувати творчі завдання; формування стійкого інтересу до технічної творчості, потреби у творчій самореалізації та духовному самовдосконаленні;
  - соціальної: виховання поваги до праці та людей праці, дбайливого ставлення до навколишнього середовища, культури праці, формування позитивних якостей емоційно-вольової сфери (самостійність, наполегливість, працелюбство та ін.), доброзичливості й товариськості, уміння працювати в колективі.
      Кожне заняття включає теоретичний матеріал і практичну роботу. На заняттях гуртка використовуються різноманітні методи нвчання, а саме: пояснювально-ілюстративні (розповідь, пояснення, бесіда ін.), репродуктивні (відтворювальні ) та проблемно-пошукові. Під час заняття використовуються дидактичні ігри: словесні, ігри-подорожі, ігри- змагання та інші.
      За даною програмою можуть проводитися  заняття і групах індивідуального навчання.
      Програма є орієнтовною. Керівник гуртка може вносити зміни й доповнення в зміст програми , плануючи  свою роботу з урахуванням інтересів гуртківців, стану матеріально- технічної бази закладу.
 
Категорія: Інформація загального користування | Переглядів: 3982 | Додав: Ракета | Дата: 12.03.2013 | Коментарі (0)


Христинівська Станція Юних Техніків © 2024
Всі права застережено. При повному чи частковому використанні матеріалів сайту посилання є обов'язковим!